Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia użytkownikom maksymalnej wygody w trakcie korzystania z serwisu oraz w celu dostosowania go do ich indywidualnych potrzeb. Zmiany ustawień dotyczących plików cookies można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Cookies. Tak, rozumiem

Tele-Tanio.pl - to prosty sposób na Tanie rozmowy telefoniczne.

Pomocne informacje

Konto TeleTanio

  1. Co to jest Konto TeleTanio?

    Konto TeleTanio jest indywidualnym kontem użytkownika, które można utworzyć przy użyciu Kodu PIN karty i numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego. Posiadając konto TeleTanio można dzwonić prosto i wygodniej gdyż nie trzeba podawać już kodu PIN przy każdym połączeniu. Konto można doładować w dowolnym momencie kolejną kartą lub poprzez doładowania on-line

  2. Jak założyć Konto TeleTanio?

    Aby założyć konto TeleTanio wystarczy zadzwonić pod bezpłatny numer 800 700 708 z telefonu stacjonarnego lub 222 286 555* z telefonu komórkowego.

    (* Połączenie z numerem 222 286 555 jest płatne wg. taryfy Twojego operatora komórkowego lub pomniejszy pakiet minut na telefony stacjonarne)

  3. Jak uzyskać DARMOWE 5 zł?

    Wystarczy założyć konto. 5 zł zostanie dodane do konta automatycznie po jego założeniu.

  4. Jak dzwonić gdy mam już założone konto?

    Należy zadzwonić pod numer dostępowy:
    800 700 108 – z telefonu domowego (stacjonarnego)
    222 286 666 – z telefonu komórkowego

  5. Jak doładować konto?

    Konto TeleTanio można doładować w dwa sposoby:

    1. Posiadając nową kartę o dowolnym nominale należy zadzwonić pod numer dostępowy i na początku połączenia wprowadzić " * " 7 (gwiazdka 7).
      System poprosi o podanie Kodu PIN karty. Środki zostaną przelane na konto automatycznie.
    2. Poprzez doładowania on-line
      Wtedy w formularzu należy wprowadzić swój numer telefonu (dla którego jest założone konto).

  6. Termin ważność konta

    Konto jest ważne aż 1 rok od założenia lub jego ostatniego doładowania.

  7. Jak długo trwa doładowanie konta on-line?

    Konto zostanie doładowane natychmiast po otrzymaniu przelewu.
    Jednakże sam czas wykonania operacji bankowych zależy od banku i wynosi zwykle od kilku minut do kilku godzin.
    Fakt doładowania konta zostanie potwierdzony w wiadomości e-mail (jeśli pole ‘e-mail’ zostało wypełnione w formularzu).

  8. Jak usunąć konto ?

    Aby usunąć konto należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 800 700 708 (222 286 555).

Jak korzystać z karty TeleTanio?

  1. Dzwonię z telefonu domowego (stacjonarnego)

    Dzwoniąc z telefonu domowego należy wybrać bezpłatny numer dostępowy 800 700 108.
    Po połączeniu się z numerem system poprosi o kod pin i udzieli dalszych wskazówek.

  2. Dzwonię z budki telefonicznej

    Dzwoniąc z budki telefonicznej należy wybrać bezpłatny numer dostępowy 800 700 108.
    Po połączeniu się z numerem system poprosi o kod pin i udzieli dalszych wskazówek.

    Dzięki TeleTanio aby wykonywać połączenie z budki nie trzeba posiadać kart innych operatorów.

  3. Dzwonię z telefonu komórkowego

    Dzwoniąc z telefonu komórkowego należy wybrać numer dostępowy 222 286 666.
    Po połączeniu się z numerem system poprosi o kod pin i udzieli dalszych wskazówek.

    (Połączenie z numerem 222 286 555 jest płatne wg. taryfy Twojego operatora komórkowego lub pomniejszy pakiet minut na telefony stacjonarne.)

  4. Czy muszę podpisać jakąś umowę aby korzystać z TeleTanio?

    Nie. W TeleTanio nie ma żadnych umów, abonamentu czy innych zobowiązań. Wystarczy kupić kartę o dowolnym nominale aby korzystać z usług.

  5. Czy trzeba posiadać jakieś dodatkowe urządzenie?

    Nie. Aby korzystać z TeleTanio nie jest potrzebne żadne dodatkowe urządzenie.
    Wystarczy dowolny telefon z wybieraniem tonowym.

  6. Mam telefon z Telekomunikacji, czy mogę korzystać z karty TeleTanio?

    Tak. Z kart TeleTanio można korzystać posiadając telefon u dowolnego operatora.

  7. Czy muszę zmieniać operatora?

    Nie. Żadna zmiana nie jest potrzebna. Z kart TeleTanio można korzystać posiadając telefon u dowolnego operatora.

Numery dostępowe – informacje, opłaty

  1. Jaki numer dostępowy wybrać?

    Numer dostępowy najlepiej wybrać w zależności od telefonu z którego będzie wykonywane połączenie.

    Numer dostępowy 800 700 108 – jest polecany dla telefonów stacjonarnych i budek telefonicznych ponieważ jest to numer bezpłatny.

    Z numeru 222 286 666 – należy korzystać wykonując połączenie z telefonu komórkowego, ponieważ dla takich telefonów nie ma możliwości korzystania z numeru dostępowego 800 700 108.

    Połączenie z numerem 222 286 555 jest płatne wg. taryfy Twojego operatora komórkowego lub pomniejszy pakiet minut na telefony stacjonarne.

  2. Ile kosztuje połączenie z numerem dostępowym 800 700 108?

    Połączenie z numerem 800 700 108 jest bezpłatne. Twój operator za połączenia z takim numerem nie powinien pobierać opłat.

  3. Ile kosztuje połączenie z numerem dostępowym 222 286 666?

    Za połączenie z numerem dostępowym 222 286 555 Twój operator naliczy opłatę jak za połączenie z numerem stacjonarnym w kraju lub pomniejszy pakiet minut na takie numery.

    Aby zmniejszyć koszt opłaty z tym numerem proszę sprawdzić u operatora możliwość ustawienia darmowego numer lub zakupu pakietu minut na telefony stacjonarne.

  4. Czy na moim rachunku telefonicznym pojawi się opłata za połączenie, jeśli dzwonię przez numer 800 700 108?

    Dzwoniąc przez numer 800 700 108 całkowity koszt połączenia jest pobierany z karty. Rozmowa nie obciąża rachunku telefonicznego. Na billingu od operatora pojawi się informacja o połączeniach z numerem infolinii 800, ale będzie przy niej widniała kwota 0 zł za połączenia.

  5. Czy na moim rachunku telefonicznym pojawi się opłata za połączenie, jeśli dzwonię przez numer 222 286 666?

    W przypadku połączenia przez geograficzny numer dostępowy, przez całość rozmowy operator nalicza opłaty jak za połączenie z numerem stacjonarnym lub pomniejsza Twój pakiet minut do sieci stacjonarnych.

    Na billingu operatora pojawią się takie połączenia.

  6. Czy z telefonu komórkowego mogę dzwonić na numer 800 700 108?

    Wykonywanie połączeń z telefonów komórkowych (niezależnie od operatora) na numer dostępowy typu 800 nie jest możliwe, ponieważ większość operatorów sieci komórkowych blokuje takie numery.

Jak wybrać numer docelowy?

  1. Dzwonię zagranicę

    Aby wykonać połączenie zagranicę należy wprowadzić:
    00, numer kierunkowy kraju, numer miast, numer docelowy
    np. do Niemiec 00 49 ... ... ... #
    (00 49 3022313000 #)

  2. Dzwonię międzymiastowo (lokalnie)

    Aby wykonać połączenie międzymiastowe lub lokalne należy wybrać:
    (numer kierunkowy miasta, numer docelowy)
    np. do Warszawy 22 ... .. .. #
    (22 225 65 55 #)

  3. Dzwonię na numer komórkowy

    Aby wykonać połączenie na numer komórkowy należy wprowadzić:
    (numer docelowy)
    np. do sieci Orange 502 ... ... ... #
    (502 101 102 #)

  4. Co zrobić jeśli pomylę się przy wpisywaniu numeru docelowego?

    Aby poprawić błąd we wpisywanym numerze docelowym, bez konieczności rozłączania się, należy nacisnąć " * " (gwiazdkę), a następnie "9" i wprowadzić poprawny numer docelowy.

Cennik, pytania

  1. Gdzie znaleźć cennik połączeń?

    Cenę połączenia z wybranym krajem znajdziesz tutaj lub poznasz ją dzwoniąc na naszą infolinię.

  2. Czy cena rozmowy jest zależna od nominału karty?

    Nie. Ceny są takie same dla wszystkich nominałów kart.

  3. Jak są naliczane opłaty?

    Za każdą rozpoczętą minutę rozmowy z karty pobierana jest opłata zgodnie z cennikiem dla kraju do którego wykonywane jest połączenie.

  4. Czy w TeleTanio płacę za rozpoczęcie połączenia?

    Nie. żadna opłata inicjacyjna (za rozpoczęcie) nie jest pobierana.

  5. Jak sprawdzić ile zostało środków na karcie?

    Aby dowiedzieć się, jaki jest aktualny stan karty, należy zadzwonić pod numer dostępowy i wprowadzić swój kod pin. Wówczas operator poinformuje ile środków pozostało na karcie.

  6. Z karty TeleTanio nie ma możliwości wykonywania połączeń na numery:

    • alarmowe (m.in. Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe, Straż Miejska)
    • na numery skrócone 19xxx (Biuro numerów)
    • do sieci inteligentnych 80xxxx (Numery infolinii)
    • do usług o podwyższonej opłacie 70xxx (Horoskopy, Konkursy)
    • do sieci specjalnych i satelitarnych

Promocje Minuty Gratis: "9 + 30 minut GRATIS" i inne

  1. Jak uruchomić promocję?

    Promocja jest włączona automatycznie dla każdej karty.
    Tak więc nie ma konieczności samodzielnego jej uruchamiania.

  2. Ile razy mogę korzystać z promocji?

    Nie ma żadnych ograniczeń. Z promocji można korzystać dowolną ilość razy, aż do wyczerpania środków na karcie. Wtedy można zakupić kolejną kartę i dalej korzystać z promocji.

  3. Do jakich krajów obowiązuje promocja "9+30 minut Gratis" ?

    Promocja „9 + 30 minut Gratis” obowiązuje do krajów:
    Australia, Belgia, Kanada, Chiny, Dania, Francja, Niemcy, Grecja, Hong-Kong, Irlandia, Włochy, Luksemburg, Holandia, Norwegia, Portugalia, Singapur, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Taiwan, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone - na telefony stacjonarne
    oraz do Chin, Hong-Kong, Kanada, Singapur, Stany Zjednoczone – na telefony komórkowe.

  4. Jak długo mogę rozmawiać w promocji "9+30 minut Gratis"?

    W promocji można rozmawiać aż 39 minut.
    Ponieważ płacisz za pierwsze 9 minut rozmowy (stawkę zgodnie z cennikiem na dany kraj), a kolejne 30 minut masz za darmo.
    Od 40 minut jest już pobierana opłata zgodnie z cennikiem.
    Jeśli natomiast chciałbyś dalej korzystać z promocji należy rozłączyć się i wykonać kolejne połączenie.
    Takie połączenia możesz wykonywać dowolną ilość razy, aż do wyczerpania wszystkich środków na karcie.

  5. Jak działa Promocja "20+15 minut Gratis" - na stacjonrane w Polsce ?

    Promocja „20 + 15 minut Gratis” obowiązuje na wszystkie krajowe numery stacjonarne
    Opłata za pierwsze 20 minut jest pobierana zgodnie z cennikiem - tj. 0,17 zł, a za kolejne 15 minut tej samej rozmowy nie są pobierane już żadne opłaty. Rzeczywista cena minuty rozmowy wynosi 0,10 zł przy wykonaniu rozmowy o czasie trwania 35 minut.

  6. Jak działa Promocja "20+10 minut Gratis" - na polskie numery komórkowe ?

    Promocja „20 + 10 minut Gratis” obowiązuje do sieci komórkowych: Orange, Plus, T-Mobile, Heyah.
    Opłata za pierwsze 20 minut jest pobierana zgodnie z cennikiem - tj. 0,43 zł, a za kolejne 10 minut tej samej rozmowy nie są pobierane już żadne opłaty.
    Rzeczywista cena minuty rozmowy wynosi 0,29 zł przy wykonaniu rozmowy o czasie trwania 30 minut.

Doładowanie karty, transfer środków, terminy ważności

  1. Jak doładować kartę TeleTanio, którą posiadam?

    Kartę TeleTanio można doładować w dwa sposoby:

    1. Posiadając nową kartę o dowolnym nominale należy zadzwonić pod numer dostępowy i na początku połączenia wprowadzić " * " 6 (gwiazdka 6).
      System poprosi o podanie Kodu PIN karty, na którą zostaną przelane środki, a następnie Kodu PIN nowej karty. Środki zostaną przelane automatycznie.
    2. Poprzez doładowania on-line. Wtedy w formularzu należy wprowadzić Kod PIN karty, którą chcesz doładować.

  2. Czy jest możliwy transfer środków z jednej karty na drugą?

    Aby przelać środki z jednej karty na drugą należy zadzwonić pod numer dostępowy i na początku połączenia wprowadzić " * " 6 (gwiazdka 6).
    System poprosi o podanie Kodu PIN karty, na którą zostaną przelane środki, a następnie Kodu PIN karty z której środki chcesz przelać.

  3. Termin ważności karty

    Każda karta TeleTanio jest ważna 1 rok od pierwszego użycia lub ostatniego doładowania.

  4. Czy kartą TeleTanio jest wielokrotnego użytku?

    Z karty TeleTanio można korzystać wiele razy, aż do wyczerpania środków na karcie.

Infolinia, Biuro Obsługi Klienta TeleTanio

  1. Jaki jest numer telefonu do BOK?

    Numery do Biura Obsługi Klienta TeleTanio:
    800 700 708 - dla połączeń z telefonów stacjonarnych lub budek telefonicznych
    222 286 555 – dla połączeń z telefonów komórkowych

  2. Ile kosztuje połączenie z numerem BOK?

    800 700 708 (numer bezpłatny) dla połączeń z telefonów stacjonarnych lub budek telefonicznych
    222 286 555 – (numer płatny wg. taryfy Twojego operatora, jak za połączenie z numerem stacjonarnym w kraju) dla połączeń z telefonów komórkowych

  3. Jak inaczej mogę skontaktować się z BOK?

    1. Wysyłając wiadomość e-mail na adres bok@tele-tanio.pl
    2. Tradycyjną pocztą. Pisząc do Nas na adres:
      Tele Promo Sp. z o.o.
      ul. Ostrobramska 101a
      04-041 Warszawa
    3. Wypełniając formularz dostępny tutaj

  4. W jakich godzinach mogę się połączyć z BOK?

    Do Państwa dyspozycji nasi konsultanci są w dni powszednie w godzinach od 8:00 do 18:00. W pozostałych godzinach istnieje możliwość zostawienia wiadomości głosowej.

Inne pytania

  1. Co to jest wybieranie tonowe i jak je włączyć?

    Wybieranie tonowe umożliwia rozpoznawanie przez system TeleTanio znaków wprowadzanych z klawiatury telefonu.
    Obecnie praktycznie wszystkie telefony posiadają już wybieranie tonowe (nie posiadały ich telefony z tarczą).

    Jak sprawdzić czy wybieranie tonowe jest włączone w Twoim telefonie ?

    • W telefonie stacjonarnym:
      Jeśli po podniesieniu słuchawki i naciśnięciu jakiegokolwiek przycisku, słychać krótki pojedynczy dźwięk, oznacza to, że wybieranie tonowe jest aktywne. Jeśli słychać dłuższy, przerywany dźwięk - telefon ustawiony jest na wybieranie pulsacyjne.
    • Budki telefoniczne:
      Wybieranie tonowe jest zawsze aktywne.
    • Telefony komórkowe:
      Wybieranie tonowe jest zawsze aktywne.

    Jeżeli aparat telefoniczny nie wybiera tonowo, to po wprowadzeniu kodu PIN pojawi się komunikat "wprowadziłeś nieprawidłowy PIN".

    Jak włączyć wybieranie tonowe?
    Należy odszukać na telefonie przełącznika ‘pulse – tone’ i ustawić w pozycji ‘tone’.
    Jeśli telefon nie posiada takiego przełącznika należy przed każdym połączeniem wcisnąć i przytrzymać " * " (gwiazdkę) nawet ok. 30 sek.

    W przypadku dalszych problemów zawsze można skontaktować się nami dzwoniąc na numer infolinii.

  2. Czy można korzystać z TeleTanio dzwoniąc z zagranicy?

    Karta TeleTanio, jest aktywna tylko na terenie naszego kraju i umożliwia wykonywanie połączeń jedynie z Polski. W fazie przygotowań jest rozwiązanie umożliwiające wykonywanie połączeń również z zagranicy.

  3. Co zrobić jeśli mój numer telefonu zostanie zablokowany?

    W przypadku blokady numeru następuje automatyczne przekierowanie do konsultanta. Można również zadzwonić w późniejszym terminie do Biura Obsługi Klienta pod numerem 800 700 708 ( 222 286 555).

  4. W jakich godzinach mogę się połączyć z BOK?

    Do Państwa dyspozycji nasi konsultanci są w dni powszednie w godzinach od 8:00 do 18:00. W pozostałych godzinach istnieje możliwość zostawienia wiadomości głosowej.